Press "Enter" to skip to content

Når enden er god…

Dette indlæg er finansieret indlæg og indeholder promoverede hjemmesidehenvisninger.

… er alting godt. Sådan forventer vi, at mange ting slutter. Visse ting skal gerne fuldendes på en måde, som føles tilfredsstillende og passende, og den tankegang kan du faktisk videreføre til dit domæne

Når rulleteksterne gør sit indtog på lærredet i biografsalen efter filmens slutning, sidder man forhåbentligt tilbage som beskuer med en speciel følelse, som var intenderet fra instruktørens side. Hvis der opstår en uoverensstemmelse fra afsender til modtager, er det ofte afsenderen, der sidder tilbage med problemet.

Nu tager det heldigvis ikke lige så lang tid at læse et domænenavn, som det gør at se en film i biografen, men slutningen på dit domæne har også stor indflydelse på opfattelsen hos Google blandt deres mange rankingfaktorer, som du ikke skal kimse ad i forbindelse med din SEO-strategi.

Endelsen på et domæne afslører ofte, hvilket sprog indholdet på hjemmesiden vil være på, og det hjælper selvfølgelig folk, der leder efter søgeresultater på et givent sprog.

Derfor er det for eksempel en god idé at afrunde dit domæne med et .dk, hvis du går efter det danske publikum.

Endelsen skal nemlig være tilpasset din strategi, for det kan godt være, du har et søgeord, hvor du satser på et mere internationalt segment af besøgende, men så vil et domæne med en afslutning på .dk ikke tælle særligt godt globalt.

Vil du gerne blive klogere på SEO? Så klik videre her: https://seopris.dk/