Lav variationer af dit logo design
Lad os sige, at du endelig har fået lavet dit endelige logodesign, fordi du indså, at du ikke magtede det selv og for den sags skyld ikke havde evnerne til det, så du endte med at få logoshop.dk til at gøre det for dig.
Du er virkelig tilfreds med resultatet og føler, at det repræsenterer, hvad du gerne vil have, at folk får ud af at kigge på dit logo.
Der er ingen unødige forstyrrelser, ikke for meget at afkode, og der er brugt de rette farver og former.
Du er dog ansat i et større firma, hvor I ønsker at danne bedre præcedens rundt i alle underafdelingerne med videre, så I vil gerne have et logo, der repræsenterer jer alle.
Men samtidig vil du som direktør ikke pille ved den dynamik, der er i den enkelte afdeling, og selvom der skal være en stor sammenhængskraft, så er det også vigtigt, at de respektive afdelinger føler sig unikke.
Derfor tager du fat i samme firma og hører dem ad, om det er muligt at lave flere udgaver af samme logo, som passer til det første logodesign, men hvor man kan lave varianter, der skal bruges i de givne afdelinger og søsterfirmaer.
Man skal som beskuer ikke med det samme være i tvivl om, at man her har at gøre med samme selskab, men man skal også hurtigt kunne afkode, at her har man at gøre med noget, der er lidt anderledes end de andre afdelinger, men hvor der stadig er en rød tråd, hvor man arbejder mod samme mål.
De vil de med garanti nok kunne gøre for dig, og så skal man jo heller ikke starte fra bunden med et nyt logodesign, da man bare kan tage udgangspunkt i det, man lige har givet til dig og lave afarter derefter.